AMD предоставя плавни кадри в игрите с под DX12

Категория: Любопитно
Saga Technology
сряда, 12 Октомври 2016 21:58ч

AMD предоставя плавни кадри в игрите с под DX12
AMD пусна поддръжка за фрейм пейсинг (frame pacing – съгласуване на кадровата скорост) за DX12 приложения, като с това осигурява възможно най-плавни и технологично усъвършенствани изображения на геймплея за ентусиастите под DX12 и с мулти-GPU (mGPU) конфигурации.

При последните, графичните процесори рендерират редуващи се кадри и изпращат всеки кадър на екрана. Всяко рендериране може да бъде извършено с различна скорост, което дава разлики в кадровата скорост. Когато е налице фрейм пейсинг, кадрите се празпределят равномерно с по-малко различия в скоростите, което позволява плавна картина в игрите и превъзходни изживявания за геймърите.

Редица игри в момента се възползват от фрейм пейсинг под DirectX 12, например Total War: Warhammer и Rise of the Tomb Raider. Допълнителна информация за mGPU фрейм пейсинг може да се намери в блога на AMD или от видеоматериала тук.

Етикети: AMD , компютърни игри , геймъри , гейминг , frame pacing , фрейм пайсинг , dx12

Четете още:



Последни новини
Джони Деп се завръща на голям екран в емблематичната си ...
 
AOC представя най-бързият геймърски монитор с NVIDIA G-SYNC до момента. ...
 
Още един смартфон от богатото портфолио на Huawei вече е ...
 
Приложенията Word, Excel и Outlook вече могат да бъдат интегрирани ...



Най-четени